close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
کتاب مبانی مشتری مداری و فروش

پروژه های دانشجویی،تحقیق و مقاله های دانش آموزی

کتاب مبانی مشتری مداری و فروش

banner
جستجوگر پیشرفته



آخرین ارسال های انجمن
کتاب-مبانی-مشتری-مداری-و-فروش
کتاب مبانی مشتری مداری و فروش
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 76
حجم فایل: 547
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:

بخشی از پیشگفتار:
رشد و بقای هر شرکت، سازمان و فروشگاه در گرو ارائه خدمات و یا فروش محصولات آنست. بازار تجارت و کسب امروزی بسیار رقابتی تر از گذشته شده است هر روز شاهد رشد و شکل گیری فروشگاه ها و بازارهای جدید هستیم. این امر در کنار تنوع محصولات و وجود کالاهای فراوان علاوه بر ایجاد قدرت انتخاب بیشتر برای مشتریان، فروش را برای فروشندگان بسیار سخت تر کرده است .امروزه مشتریان با اندک بی توجهی از سوی فروشندگان دیگر از آنان خرید نخواهند کرد.حفظ ونگهداری مشتریان فعلی وجلب وجذب مشتریان جدید مستلزم انجام فرایندهاواتخاذ تدابیر خاصی است. مسئله مشتری مداری و توجه به مشتریان یکی از ضروریات امر فروش است . فروشندگان امروزی دیگر  به راحتی قادر نخواهند بود که با روش های سنتی و قدیمی و تنها با اتکا به تجربیات خود به فروش مناسب دست یابند . در این راستا لازم است ضمن بکارگیری از تجربیات موفق فروش ،علم و دانش فروش را نیز کسب کرده و با اصول علمی مشتری مداری  و فروش تا حد ممکن آشنا گردند. در این کتاب که هدف اصلی آن افزایش دانش فروش فروشندگان در حوزه های مختلف می باشد سعی شده است اصول علمی فروش و مشتری مداری به زبانی ساده و قابل فهم تشریح گردد. از آنجا که مخاطب اصلی این کتاب فروشندگان کالا و ارائه کنندگان خدمات در صنوف مختلف از قبیل مواد غذایی، پوشاک و کیف و کفش، لوازم خانگی، بهداشتی و آرایشی، خدمات فنی اتومبیل، بیمه، رستوران ها و غیره می باشند ، ساختار این کتاب به گونه ای طراحی شده است که ضمن توجه به غنای علمی مباحث و کاربردی بودن مطالب از کلی گویی و طولانی شدن مباحث پرهیز گردد تا خوانندگان دچار خستگی و دلزدگی نگردند و راغب به ادامه مطالعه کتاب باشند  فلذا طراحی فصول این کتاب   با عنایت به این نکات انجام گرفته است.
 در طول مطالعه این کتاب خوانندگان ضمن آشنایی با تاریخچه مختصری از بازار تجارت با اصول مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان و تیپ های مختلف مشتریان آشنا شده و در ادامه با تکنیک های حرفه ای فروش نظیر دوست داشتن مشتریان، فنون برخورد اولیه با مشتریان، چگونگی معرفی کالا به مشتریان و ارائه خدماتی برتر و بهتر آشنا می گردند در انتهای هر فصل نیز نکات مهم هرفصل یادآوری گردیده اند. در بخش پایانی کتاب نیز آداب کسب و تجارت اسلامی به اختصار آورده شده است. انتظار می رود خوانندگان پس از مطالعه این کتاب و آشنایی با اصول دانش فروش و مشتری مداری و بکار بستن تکنیک های کاربردی معرفی شده در امر فروش به فروشندگان حرفه ای تبدیل شوند...

فهرست مطالب:
پیشگفتار
فصل اول : تاریخچه بازار وتجارت
تعریف بازار
تعریف تجارت
تاریخچه بازار و تجارت
بازار از دوران کهن تا دوره ی ماد
بازار از دوران ماد تا آغاز دوره ی اسلامی
بازار در دوران اسلامی
فصل دوم : سیر تکاملی فروش
دوران محصول
دورهی تبلیغات
دوران بازار
دوران مشتری
فصل سوم : ضرورت یادگیری علم فروش
فرصت های مطالعه
علم درکنار تجربه
ارتقا، دانش
نکات مهم فصل
فصل چهارم : رضایت مشتری
اهمیت رضایت مشتری
سطوح مختلف رضایت
نکات مهم فصل
فصل پنجم : اصول مشتری مداری
مقدمه ای برمشتری مداری
خواسته ها وانتظارات مشتریان
انواع مشتریان
نکات مهم فصل
فصل ششم :تیپ های مختلف مشتریان
انواع مشریان براساس رفتار آنان
تیپهای دیگر شخصیتی
چگونه با تمام نوع ها برخورد کنیم
نکات مهم فصل
فصل هفتم : دوست داشتن مشتریان وصداقت
مقدمه بحث
دوست داشتن مشتریان وافزایش رزق
دوست داشتن وارتباط آن با صداقت
تغییر نگرش
نکات مهم فصل
فصل هشتم : قدرت زبان وبیان
زبان ابزار ارتباطی
زبان ابزار اولیه فروش
خوب سخن گفتن وسخن خوب گفتن
نکات مهم فصل
فصل نهم : فنون برخورد اولیه بامشتریان
آمادگی قبل از ورود مشتریان
فنون برخورد با مشتری هنگام ورود
نکا ت مهم فصل
فصل دهم : معرفی کالا به مشتریان
داشتن اطلاعات کافی درباره کالا
نیاز شناسی مشتریان
پیشنهاد دادن کالا به مشتری
ویژگی محصول را به سودمندی آن ارتباط دهید
نکات مهم فصل
فصل یازدهم : گام های پایانی فروش
ایرادات مشتریان
قیمت کالا وتخفیف
پایان دادن فرایند فروش
نکات مهم فصل
فصل دوازدهم : ارائه خدمات برتر وبهتر
مقدمه
فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه پوشاک وکیف وکفش
تعمیرات فنی و اتومبیل
بیمه های اتومبیل واشخاص
بنگاه داران اتومبیل واملاک
صاحبان رستوران ها
نکات مهم فصل
فصل سیزدهم  : آداب کسب وتجارت اسلامی
لزوم یادگیری احکام تجارت وکسب
دعای ورود به بازار
پس گرفتن کالای فروخته شده
پرهیز از کسب حرام
پرهیز ازسوگند خوردن
رعایت انصاف
منابع


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 179
:: ارسال شده در: محصولات ما ,
:: مطالب مرتبط: نرم افزار دانشجویار دانلود رایگان و نامحدود مقالات علمی , پروژه امنيت و دستيابي به اطلاعات در سيستم عامل Unix , پروژه Profiler براي مديريت SQL Server , تحقیق کاربردهای نظریه یادگیری شناختی در آموزش و پرورش , پایان نامه معماری شهرنشینی در زاهدان , آمیگدال لبخند، ترس، اخم و ارتباط با دیگران , انضباط در محیط کار , طبقه بندی انواع تکنولوژی , پایان نامه کارشناسی ارشد الکترونیک، مبدل های آنالوگ به دیجیتال , مدیریت شایستگی پروژه ,
:: برچسب‌ها: مشتری مداری , مبانی فروش , رضایت مشتریان , مشتری وفادار , تکنیک ثانویه , دانلود کتاب مدیریت بازرگانی , مبانی مدیریت بازرگانی , اصول مشتری مداری , روش جلب رضایت مشتری , کتاب مشتری مداری , کتاب مبانی فروش و بازار یابی ,
نویسنده
نویسنده : MOHAMMADREZA HAMDAST
تاریخ : [شنبه 28 آذر 1394 ] [ 20:13]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز


user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نرم افزار
ازدواج
پرسش و پاسخ
سوم نظری
سال چهارم
آموزش
پرسش و پاسخ
راهنمای دروس
آزمون
کنکور
نمونه سوالات
پیامک
جزوه ها
محصولات ما
فنی و مهندسی
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 951
کل نظرات کل نظرات : 14
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 7330

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 326
باردید دیروز باردید دیروز : 855
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 1,760
بازدید ماه بازدید ماه : 10,688
بازدید سال بازدید سال : 123,533
بازدید کلی بازدید کلی : 689,265

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 34.204.11.236
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

مبلغ به ریال :

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

X بستن تبلیغات