close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
پایان نامه مقايسه‌ سبك‌ شناختي دانش‌ آموزان راهنمايي عشايري و شهري در

پروژه های دانشجویی،تحقیق و مقاله های دانش آموزی

پایان نامه مقايسه‌ سبك‌ شناختي دانش‌ آموزان راهنمايي عشايري و شهري در تعامل با ابعاد فرزند پروري

banner
جستجوگر پیشرفته



آخرین ارسال های انجمن
پایان-نامه-مقايسه‌-سبك‌-شناختي-دانش‌-آموزان-راهنمايي-عشايري-و-شهري-در-تعامل-با-ابعاد-فرزند-پروري
پایان نامه مقايسه‌ سبك‌ شناختي دانش‌ آموزان راهنمايي عشايري و شهري در تعامل با ابعاد فرزند پروري
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 649
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر مقايسه‌ی سبك‌شناختي دانش‌آموزان عشايري و شهري در تعامل با ابعاد فرزند پروري والدينشان بود. بدين منظور پس از انتخاب مدرسه‌ي عشايري و دو مدرسه از مدارس ناحيه‌ي 3 كه از نظر پيشرفت تحصيلي تقريباً شبيه جامعه‌ي ‌عشايري بودند، تعداد 405 نفر از دانش‌ آموزان كلاسهاي اول تا سوم از طريق نمونه گيری تصادفي خوشه ای انتخاب گرديدند.
آزمون گروهي شكلهاي نهفته (ويتکين و همکاران،1974) و پرسشنامه شيوه‌هاي فرزند پروري (شيفر،1965) براي نمونه اجرا گرديد. نتايج تحليل كوواريانس نشان داد كه سبك‌شناختي دانش‌آموزان عشايري وابسته ‌به ‌زمينه تر از سبك‌شناختي دانش‌آموزان شهري بود. تاثير اصلي بعد محبت و تاثير تعاملي بعد كنترل و نوع جامعه (شهری و عشايری) بر سبك‌شناختي معني‌دار بود.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
1-مقدمه
1-1- مرور مطالعات مربوط به سبك
1-1-1-سبك شناختي
1-1-2-وي‍‍‍ژگيهاي افراد وابسته به زمينه
1-1-3-ويژگيهاي افراد نابسته به زمينه
1-1-4-تعيين كننده هاي سبك شناختي
1-2-وجوه تمايز جامعه‌ي عشايري وشهري
1-3-شيوه هاي فرزند پروري
1-3-1-ابعاد فرزندپروري
1-4- مسئله، اهميّت آن و سؤال تحقيق
1-4-1-بيان مسئله                       
1-4-2-اهميّت موضوع تحقيق
1-4-3-سؤال تحقيق
فصل دوم
2- تحقيقا ت پيشين
2-1-مرور مطالعات مربوط به سبك
2-1-1-تعريف سبك شناختي       
2-1-2-طبقه بندي رويكرد هاي مربوط به سبك
2-1-3-سبك شناختي وابسته به زمينه و نا بسته به زمينه
2-2-وجوه تمايز جامعه‌ي عشايري و شهري
2-2-1-جمع گرايي و فرد گرايي      
2-2-2-جمع گرايي / فرد گرايي و سبك شناختي
2-2-3-رابطه جمع گرايي / فرد گرايي وسبك شناختي‌
2-2-4-آيا جامعه‌ي عشايري جمع‌گراتر از جامعه‌ي شهري است؟
2-3-رابطه عوامل خانوادگي وسبك شناختي
2-4-جمع بندي و نتيجه گيري
2-5-فرضيه هاي تحقيق
فصل سوم
3-روش تحقيق
3-1-جامعه، نمونه و روش نمونه‌گيري
3-1-1-جامعه‌ي آماري
3-1-2-نمونه
3-1-3-روش نمونه‌گيري
3-2- ابزارهاي اندازه گيري
3-2-1- سبك‌شناختي
3-2-2- شيوه هاي فرزندپروري
3-2-3-شواهد مربوط به روايي و اعتبار
3-3-تعريف عملياتي متغيرها
3-3-1- متغيرهاي مستقل
3-3-2- متغيّر وابسته
3-3-3-متغيّر هم پراكنش
3-4-طرح تحقيق وشيوه تجزيه وتحليل داده ها
فصل چهارم
4-نتايج
4-1-نتايج تحليل‌هاي مقدّماتي
4-1-1-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين نمرات کنترل براي گروههاي با کنترل  بالا و پايين
4-1-2-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين نمرات محبّت براي گروههاي با محبّت بالا و پايين
4-1-3-بررسي تفاوت گروهها از نظر متغيّر پيشرفت تحصيلی جهت انتخاب متغيّر هم پراكنش
4-1-3-1-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين پيشرفت تحصيلي جامعه‌ی عشايري و شهري
4-1-3-2-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين پيشرفت تحصيلي گروههاي با محبّت بالا و پايين
4-1-3-3-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين پيشرفت تحصيلي گروههاي با کنترل بالا و پايين
4-2- نتايج تحليل‌هاي اصلي
4-2-1- تحليل كوواريانس دو طرفه بعد محبّت و نوع جامعه
4-2-2-تحليل كوواريانس دو طرفه بعد كنترل و نوع جامعه
4-2-3-آزمون تي براي بعد كنترل در جامعه‌ي ‌شهري و عشايري
4-2-3-1-آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين نمرات سبك‌شناختي براساس بعدکنترل در جامعه‌ي شهري
4-2-3-2- آزمون تي براي مقايسه‌ي ميانگين نمرات سبك‌شناختي براساس بعدکنترل در جامعه‌ي عشايري
4-3-نتايج تحليلهای  تكميلي
4-3-1-تحليل كوواريانس دوطرفه: نوع جامعه و پايه‌ي تحصيلي
4-3-2-آزمون شفه براي پايه‌ي تحصيلي
فصل پنجم
5-بحث و نتيجه‌گيري
5-1-بحث و بررسي يافته‌هاي تحقيق
5-2-پيشنهادات
5-2-1-پيشنهادات تحقيقي
5-2-2-پيشنهادات تربيتي
5-3-محدوديت هاي تحقيق
منابع
منابع فارسي
منابع لاتين
ضمائم
ضميمه‌ي شماره‌ي يك: پرسشنامه‌ي شيوه هاي فرزندپروري
ضميمه‌ي شماره‌ي دو: آزمون مداد و کاغذي خلّاقيت
عنوان و چکيده به زبان انگليسي
فهرست جداول و نمودارها


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 172
:: ارسال شده در: محصولات ما , علوم انسانی ,
:: مطالب مرتبط: نرم افزار دانشجویار دانلود رایگان و نامحدود مقالات علمی , پروژه امنيت و دستيابي به اطلاعات در سيستم عامل Unix , پروژه Profiler براي مديريت SQL Server , تحقیق کاربردهای نظریه یادگیری شناختی در آموزش و پرورش , پایان نامه معماری شهرنشینی در زاهدان , آمیگدال لبخند، ترس، اخم و ارتباط با دیگران , انضباط در محیط کار , طبقه بندی انواع تکنولوژی , پایان نامه کارشناسی ارشد الکترونیک، مبدل های آنالوگ به دیجیتال , مدیریت شایستگی پروژه ,
:: برچسب‌ها: پایان نامه مقايسه‌ سبك‌ شناختي دانش‌ آموزان راهنمايي عشايري و شهري در تعامل با ابعاد فرزند پروري , پایان نامه مقايسه‌ سبك‌ شناختي , سبک شناختی دانش آموزان , مقایسه کودکان عشایری و شهری , تعامل با ابعاد فرزند پروری والدین , پایان نامه روانشناسی تربیتی , سبک شناسی فرزندپروری , پایان نامه مقایسه سبک فرزند پروری , سبک شناختی در فرزند پروری ,
نویسنده
نویسنده : MOHAMMADREZA HAMDAST
تاریخ : [دوشنبه 30 آذر 1394 ] [ 7:33]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز


user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نرم افزار
ازدواج
پرسش و پاسخ
سوم نظری
سال چهارم
آموزش
پرسش و پاسخ
راهنمای دروس
آزمون
کنکور
نمونه سوالات
پیامک
جزوه ها
محصولات ما
فنی و مهندسی
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 951
کل نظرات کل نظرات : 14
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 7302

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 133
باردید دیروز باردید دیروز : 603
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
بازدید هفته بازدید هفته : 1,396
بازدید ماه بازدید ماه : 13,407
بازدید سال بازدید سال : 31,488
بازدید کلی بازدید کلی : 624,508

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.167.83.233
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

مبلغ به ریال :

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

X بستن تبلیغات